1. לקוח ממלא טופס באתר - זה נכנס לבסיס הנתונים שלי, מקבל ID וכו'.
(מה קורה כשלקוח פשוט שולח ישירות אימייל? אותו תהליך אולי, את זה אני יודע לעשות.)
2. מנהל המערכת מטפל בבקשה ועונה ללקוח (כי יש לו את כתובת האימייל שלו).
3. הלקוח עונה (דרך האימייל).
4. המנהל עונה (דרך המערכת).
[...]
נתקעתי ב-3. איך אני אמור לזהות את ההודעה החוזרת?
חשבתי על צירוף איזשהו מטא-דתא/הדר לאימייל, כך שהוא יישלח בחזרה עם אותו המידע, ואז אני אוכל לזהות אותו (לפי ה-ID או משהו כזה). זה אפשרי? אם כן, איך עושים את זה?
עריכה:
מצאתי משהו על ההדרים In-Reply-to ו-Message-ID. אני אמשיך לחפש.
2 תשובות
בדרך כלל בשביל זה יש מערות ניהול לקוחות (crm) שיודעות לקבל אימיילים ישירים בעצמם ולא רק דרך טופס באתר.
אם אתה כותב משהו כזה בצורה עצמאית, תעשה כתובת מיוחדת שממנה נשלח האימייל
from: [email protected]
או עם שני ההדרים שכתבת
ותצטרך לכתוב לבד מערכת שיודעת להתחבר לשרת המייל, לקרוא משם אימיילים ולתייג אותם לפי הכתובת והשולח אל בפאנל.
כמו שכבר הבנת מהשאלה ששאלת, אתה צריך לחבר את האימייל והקריאה שלו לקוד שלך.
תסתכל לכיוון פונקציות עבודה עם pop3 & imap
אני כותב לבד.
בקשר ליכולות האלה של המערכת - זה בסדר, אני יכול לרענן את הזיכרון שלי.
בקשר לזיהוי הודעה - לפי מה שהבנתי עד עכשיו, ה-ID צריך להיות מוצפן כדי שאני אהיה בטוח שזה הוא (פשוט לעשות hash ל-id הנומרי מקורי), ואני צריך לשלוח אותו בתור הדר. עדיין מחפש מדריך נורמלי על In-Reply-to ו-Message-ID.
עריכה:
אוקיי, התייאשתי. המאמרים שמצאתי על In-Reply-to, על References ועל Message-ID פשוט חופרים לשווא, ובכלל לא מסבירים מה ההבדל ביניהם. עזרה?
אני פשוט אשים האש של ה-ID המקורי מבסיס הנתונים ב-Message-ID, ואם זה לא תואם שום דבר - אפתח פנייה חדשה.
רק שאלה אחת - מה זה UID? ראיתי את זה בדוקומנטציה של IMAP.
עריכה נוספת:
אוך. ה-Message-ID רק הולך, לא חוזר. אבל ה-References נשמר, כך ששילוב ביניהם ילך טוב. :-)
עכשיו הבעיה היא לנתח את זה. אני מניח שאני אבדוק את התקן, האם מי ששולח אימייל חייב לתחום את זה בסוגריים משולשים או משהו כזה. בכל אופן, אני אצטרך גם לכתוב פונקציה פשוטה שתנתח את זה, אלא אם כן כבר יש אחד מוכן.
אולי אני אכתוב על זה קצרמר מתיישהו.